عمران‌زاده: تا به حال اینقدر تماشاگر در تمرین استقلال ندیده بودم
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران‌زاده مدافع تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم با شروع تمرینات اظهار داشت: خوشبختانه از روز گذشته کارمان را آغاز کردیم و امیدواریم که بازیکنانی که قرارداد دارند به جمع ما اضافه شوند و بقیه نیز قرارداد خود را امضا کنند تا بتوانیم به صورت کامل‌تر برنامه‌هایمان را جلو ببریم.

وی در خصوص حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال گفت: قلعه‌نویی قبلا مربی استقلال بوده و جام‌های مختلفی را با این تیم کسب کرده است. تماشاگران نیز او را دوست دارند و در این 3 سالی که من در استقلال حضور داشتم تاکنون ندیده بودم که به این اندازه تماشاگر به محل تمرینات استقلال بیاید.

وی در خصوص اینکه بازیکنان جدید به ترکیب استقلال اضافه شده و آیا این مسئله کار را برای بازیکنان اصلی دشوار نمی‌کند گفت: اتفاقا هر زمان که استقلال در یارگیری خوب عمل کرده موفق بوده و هر وقت مهره نداشتیم به مشکل خوردیم. این مسئله باعث نمی‌شود که به تیم استرس وارد شود و اتفاقا انگیزه بازیکنان دوچندان خواهد شد.

مدافع تیم استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم توانایی قهرمان شدن را دارد یا خیر گفت: کادر فنی خوب و قابل اعتمادی داریم و باید ببینیم چه نتیجه‌ای در پایان فصل خواهیم گرفت.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: